Reklamacje i zwroty

Polityka reklamacji i zwrotów

Masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia przesyłki, bez podania przyczyny, w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania – każdy element musi być kompletny i zapakowany w oryginalne opakowanie. Ważne, by wraz z towarem odesłać dowód zakupu (paragon/faktura) i wypełniony formularz zwrotu! Niekompletna przesyłka wydłuży czas rozpatrywania zwrotu i może narazić Cię na koszty wynikające z konieczności dodatkowej wysyłki.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

  1. Napisz do nas wiadomość na kasia@pracownia-bukowiec.pl – prześlemy Ci formularz zwrotu, który musisz wypełnić, podpisać, odesłać razem z towarem i dowodem zakupu (paragon/faktura).
  2. Odeślij przesyłkę na adres:
    „BUKOWIEC” Zbigniew Bukowiec
    ul. J. Piłsudskiego 74/51
    34-600 Limanowa
  3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu, a następnie poinformujemy mailowo o decyzji.
    W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, w ciągu 7 dni roboczych (od wysłania maila z decyzją) na podany w formularzu numer konta zostanie dokonany zwrot pieniędzy za produkt i dostawę w wysokości najtańszej oferowanej przez nasz sklep przesyłki (bez kosztów dostawy przesyłki zwrotnej).
    Jeśli zwrot nie zostanie przyjęty, w ciągu 7 dni roboczych (od wysłania maila z decyzją) na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Uwaga:

  • Zwrotom nie podlegają produkty: personalizowane, zniszczone, pozbawione metek (jeśli je posiadają), noszące ślady użytkowania.
  • Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
  • Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.
  • Jeśli kupisz kilka produktów, a zdecydujesz się na zwrot tylko części z nich, zwrócimy ich równowartość, ale bez kosztów dostawy.

Jeśli po otrzymaniu towaru znajdziesz w nim wady fizyczne:

  1. Napisz do nas wiadomość na kasia@pracownia-bukowiec.pl Prześlemy Ci formularz reklamacji, który musisz wypełnić i odesłać razem z towarem i dowodem zakupu (paragon/faktura).
  2. Odeślij przesyłkę na adres:
    „BUKOWIEC” Zbigniew Bukowiec
    ul. J. Piłsudskiego 74/51
    34-600 Limanowa
  3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Towar uszkodzony naprawiamy lub wymieniamy na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów), zwrócimy równowartość ceny produktu z dostawą lub zaoferujemy do wyboru inne dostępne produkty. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracamy w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania drogą mailową skanu oryginału potwierdzenia wysyłki
    z widoczną kwotą.